Saturday, December 18, 2010

Still loving you sayang ;(

assalamualaikum kawan2 yg dikasihi sekalian :)dah lame tak buat blog nie .busy sgt n baru lepas balik dari perak meet kawan2 kt sane :) haa ,nk dgr cite tak pasal laki nie ?? haha . sbenarnye die nie ex aku ,name die FAREEZUL NAIM .die ni baik gile gile lah n tk penah marah2 aku .aku jea yg selalu marah die . sian kt awakk selalu kena mrah dgn saye ;p then ,time malam2 die selalu call wlaupon aku dh tido die ttp nk jgak dgr suare aku yg tk berape best pon ,pdhal die dok kat asrama haha ;p betape syg nye die kt aku <3.kawan2 die ade ckp jgn risau lah die nie setia,tkkan curang ,tapi knape die tgglkn aku sbb ex die cite yg mk aku kutuk2 pasal die ?? tau la ex die ank yatim,but why mesti dgr ckp minah tu je,ptotnye dgr due2 pihak hmm :( sedihnye bile die ckp "kite kwan jelah,fad tk snggup dah hadapi semuanye"ermm ape lh ehh nk cakap ?mcm mane ek muke fad skrg ,rindu gile2 kt fad ;( fad nape tgglkn liya ?nape nape ?? besar sgt ke kesilapan ibu n liya buat kt fad ;(liya sayang lagi tau tk kt fad tpi fad sayang lgi tk kt liya ?? nape klau liya tnye fad syg lg ke tak kt liya fad msti ckp "syg sbgai kwan jep" hmm sedih liya tau tak . fad je bf yg paling baik yg tk penah liya jmpe sblom nie. i miss you always and i love you <3